Klachtenregeling

Klachtenregeling:

Bij Zorgteam Martin en Simone is de kwaliteit van zorg een belangrijk speerpunt.
Echter kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden mee bent.  Om deze reden beschikken wij over een klachtenregeling die gebaseerd is op de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (WKKGZ).
Alle ideeen en signalen van u zijn van harte welkom. Hiervoor kunt u op onderstaand formulier uw idee, signaal, verbeterpunten of klacht omschrijven. Uw ingevulde formulier kunt u e-mailen naar info@zorgteammartinensimone.nl of opsturen naar ons postadres.

Bij klachten vragen we u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. We beschikken over een intern vertrouwenspersoon die uw klacht op een eerlijke en onafhankelijke manier zal behandelen en naar passende oplossing zal zoeken.

Uw klacht kunt u omschrijven in onderstaand formulier. U kunt dit formulier schriftelijk indienen. Om de afhandeling goed te laten verlopen is het belangrijk dat uw gegevens duidelijk genoteerd staan. Anonieme klachten kunnen wij niet in behandeling nemen.
Uw ingevulde formulier kunt u e-mailen naar info@zorgteammartinensimone.nl of opsturen naar ons postadres.

Externe klachtenfunctionaris:

Mocht uw klacht niet naar tevredenheid zijn behandeld, dan verzoeken we u om contact op te nemen met onze externe klachtenfunctionaris: Klachtenportaal Zorg.
U kunt hen bereiken via de website: www.klachtenportaalzorg.nl.

Ideeënformulier